آیا تا به حال براتون اتفاق افتاده که با ذوق و شوق فراوان به مسافرت رفته باشید و وسط راه خودروتون خاموش بشه؟ در این حالت با امداد خودرو تماس میگیرید و احتمالا بعد چند ساعت معطلی خودشونو به شما میرسونن و تشخیص این هست که خودرو شما قطعه نیاز داره و باید به یک تعمیرگاه مجهز منتقل بشه. علاوه بر هزینه قطعه هزینه حمل و نقل هم باید بپردازید، اعصاب خرد شده شما و همراهانتان هم به کنار. تازه وقتی به تعمیرگاه میرسید متوجه می شوید بدلیل نبود قطعه اصل به ناچار جهت ادامه سفر باید از نمونه با کیفیت پایین تر استفاده کنید. در واقع شما قبل از این اتفاق می توانستید با خرید لوازم یدکی اصل و یک انتخاب آگاهانه به این دردسر دچار نشوید.

لوازم یدکی اصل مزدا را از کجا تهیه کنم؟

متاسفانه با توجه به نوسانات ارزی فضا برای سوداگری و ورود دلالان در این حوزه بسیار گسترش پیدا کرده است و لوازم یدکی خودرو بصورت تقلبی روانه بازار شده است، به گونه ای که حتی بسیاری از فروشندگان که سالیان سال در این حوزه دارای تجربه می باشند در تشخیص لوازم یدکی و قطعات اصلی خودروها با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند و در مواردی حتی قطعات جعلی با قیمت های بسیار بالاتر از قیمت های اصلی در بازار عرضه می شود که همین امر زمینه ساز بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

لذا پیشنهاد می گردد در درجه اول حتما با یک شخص متخصص و مورد اطمینان در این زمینه مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند و تا جایی که امکان دارد از فروشگاه های مورد اطمینان لوازم یدکی مورد نیازتان را تهیه بفرمایید و از مراجعه به مغازه های متفرقه در سطح شهر خودداری کنید.
اما اگر سرتان بسیار شلوغ است و فرصت کافی برای رفتن به بازار و خرید را ندارید یا از بس خیابان ها را گشته اید و لوازم یدکی مورد نیاز خود را پیدا نکرده اید خسته شده اید در این شرایط می توانید با چند کلیک ساده قطعه مورد نظر خود را ظرف چند دقیقه از فروشگاه های اینترنتی بسیاری که در این زمینه فعال هستند تهیه نمایید البته حتما در نظر داشته باشید فروشگاه های مدنظر ” گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا ” برای قطعاتشان ارائه نمایند.

لوازم یدکی خودرو، برند مزدا را بهتر بشناسیم

برند ژاپنی مزدا یکی از برندهای بسیار با کیفیت خودروسازی جهانی است و سال‌هاست که به راننده های خود سرویس میدهد. بعنوان نمونه به بررسی چند مورد از لوازم یدکی خودرو مزدا میپردازیم:

چراغ خودرو مزدا

اگر تصمیم به تعویض چراغ خودروی خود دارید بهتر است از اجناس اصلی و با کیفیت استفاده کنید چرا که چراغ های تقلبی کارایی لازم را نخواهند داشت، بعنوان مثال چراغ‌های جلوی بی‌کیفیت ممکن است در زمان تاریکی هوا مسیر راننده را به خوبی مشخص نکند و در نتیجه باعث کاهش دید راننده و نهایتا ایجاد تصادف شوند. چراغ جلو مزدا، در این مورد دارای عملکردی خوب میباشد و تمامی استاندارد های قانونی در بزرگراه ها را داراست.

فیلتر کابین کربنی

امروزه بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا از جمله مزدا برای سلامتی سرنشینان خودروها از فیلتر کابین کربنی استفاده می نمایند، در واقع شما می توانید بنا به دلایل زیر با خرید انواع فیلترهای کربن اکتیو به جای فیلتر کابین های ساده محیط خودرو را سالم تر نگه دارید:


• توانایی جذب بخارات موجود در هوا تا میزان چند P.P.M
• توانایی جداسازی بوهای نامطبوع از قبیل بوی سیگار در سیستم تهویه مطبوع از هوای داخل خودرو
• توانایی جذب مقدار قابل توجهی از گازهای آلاینده مانند گاز کربونیک (CO2)، گاز منو اکسید کربن(CO)، گاز نیتروژن و گاز اکسید نیتروژن و گاز گوگرد
• توانایی جذب سرب وانواع باکتری های موجود در هوا
• عدم بوگرفتن کولر خودرو

کمک فنر

استفاده از یک کمک فنر نامناسب و بی کیفیت، باعث می شود کنترل وسیله نقلیه بسیار سخت و همراه با تکان های بسیار باشد در واقع لاستیکهایی که بر روی زمین نیستند نمی توانند وسیله نقلیه را به درستی هدایت کنند. کمک فنر مزدا طبق استانداردهای جهانی چرخ ها را در تماس با سطح جاده برای فرمان و کشش نگه می دارد، بنابراین شما می توانید در کنترل باقی بمانید.

و یک توصیه

با خرید لوازم یدکی اصل حافظ جان و آرامش خود و خانوادمان باشیم.

شما می‌توانید برای دیدن انواع لوازم یدکی خودرو، به سایت تکنوپارت مراجعه کنید.

امیدواریم مطلب ارائه شده توسط تیم تحریریه تکنوپارت توانسته باشد رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نماید.
خوشحال خواهیم شد اگر نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.